top of page
banner_liquids.jpg

art of liquids 

Na warsztatach przyjrzymy się flip solverowi, który ma bardzo duży potencjał w symulacjach. Jest on uniwersalnie zaprojektowany przez deweloperów programu Houdini, dzięki czemu możesz tworzyć symulacje wody, kremów, farby, kawy czy innego rodzaju płynu.
Flip solver i sam software Houdini to jeden z najbardziej przyszłościowych programów do grafiki 3D. Zacznij swoją przygodę z symulacjami wody i wykorzystaj jego potencjał do swoich projektów zawodowych.

Czas trwania:

3 dni ( godz. 9:00 - 16:00 )

Cena:

1550 PLN

W cenie szkolenia otrzymujesz dostęp do warsztatów (stanowisko komputerowe + oprogramowanie), wyżywienie (obiady), poczęstunek, kawa i herbata. Po zakończeniu warsztatów wręczamy dyplom M4G.

Krótkie FAQ:

Dla kogo jest to szkolenie? 

Dla osób które chcą poznać program do modelowania proceduralnego i do symulacji. Jeżeli planujesz pracę w branży Gamedev, VFX lub jako Motion Designer to dobrym krokiem będzie rozpoczęcie nauki programu Houdini.

Jakie poznam programy do grafiki 3D?

Houdini do tworzenia oraz Redshift do renderowania. 

Czy mogę przyjść zupełnie początkujący?

Szkolenie jest dla osób z początkującym poziomem wiedzy i dla średnio zaawansowanych. Staramy się realizować zadania proste i bardziej złożone, tak aby każdy wyniósł wiedze dostosowaną do swojego poziomu.

W przypadku mniejszych grup lub pojedynczych osób, prowadzimy to szkolenie również w formie on-line.

Terminy

WARSZAWA

23.02.2024

Warszawa
ul. Wenecka 12

27.09.2024

Warszawa
ul. Wenecka 12

GDAŃSK

02.02.2024

Gdańsk
ul. Lisia Grobla 7

04.10.2024

Gdańsk
ul. Lisia Grobla 7

bottom of page