top of page
anatomy_banner_edited_edited.png

anatomy in 3d

Instruktor omawia zagadnienia związane z bryłą, rzeźbą analogową oraz zasadami jakie obowiązują podczas modelowania twarzy oraz anatomii człowieka. Zakres tej wiedzy jest bardzo istotny podczas modelowania postaci, fantastycznych stworów czy zwierząt.

 

Wiedza na temat programu do modelowania to nie wszystko, aby model wyglądał realistycznie, musimy brać pod uwagę zależności jakie występują na ciele człowieka, jego wiek, masę ciała i poziom umięśnienia. 

 

Szkolenie jest dedykowane dla artystów 3D, pomaga zrozumieć proces tworzenia realistycznych form i otwiera szersze horyzonty na temat rzeźbiarstwa, co pozwala na kreację jeszcze lepszych modeli 3D. Anatomia to bardzo złożona dziedzina dlatego szkolenie jest na tyle długie aby rzeczywiście przyswoić wiedzę i nauczyć się obserwacji oraz wdrażania technik do swoich modeli.

Czas trwania:

4 weekendy (zjazd co 2 tygodnie)

Cena:

4x 1050 PLN (płatność na raty)

Możliwość jednorazowej wpłaty 4200 PLN

W cenie szkolenia otrzymujesz dostęp do warsztatów (stanowisko komputerowe + oprogramowanie), tablet graficzny, wyżywienie (obiady), poczęstunek, kawa i herbata. Po zakończeniu warsztatów wręczamy dyplom M4G oraz pamiątkowy plakat.

Krótkie FAQ:

Dla kogo jest to szkolenie? 

Dla artystów 3D którzy chcą podnieść poziom swojej wiedzy z zakresu anatomii i rzeźbiarstwa cyfrowego. 

Jakie poznam programy do grafiki 3D?

Na zajęciach rzeźbimy głównie w Zbrushu, ale poruszamy też Marvelous Designera.

Czy mogę przyjść zupełnie początkujący?

Możesz przyjść jako osoba początkująca, ale dobrze byłoby znać chociaż podstawowe rzeczy typu interface i nawigacja. Na tym szkoleniu głównie skupiamy się na wiedzy anatomicznej.

Terminy

KRAKÓW

16-17.03.2024 - I edycja

Start szkolenia (pierwszy zjazd)

Kraków, ul. Podole 60

12-13.10.2024 - II edycja

Start szkolenia (pierwszy zjazd)

Kraków, ul. Podole 60

bottom of page